KRAMFORS

































Tog massa bilder med min kamera när vi var uppe i Kramfors, har dock inte hunnit ladda in dem än så ni får nöja er med lite mobilbilder sålänge :-) Det var jätte skönt att komma bort några dagar och umgås med familjen. Vi har solat, badat, grillat, varit på grillbuffe (där dem hade bästa trubaduren), träffat mina fina vänner som bor där uppe, spelat kubb, festat, varit ute och dansat osv, en väldigt bra liten semester! Dock har jag längtar ihjäl mig efter mina killar (Sanny och paddan❤️) så det var ändå skönt att komma hem igår, borta bra men hemma bäst som man brukar säga :-)

Just nu är jag på jobbet, har precis fixat med kassarapporterna och ätit lunch. Glömde min matlåda hemma men så fanns det en här som Ali lämnat med kyckling och ris, så åt det hehe. Nu ska jag fixa lite grejer, fylla på varor osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0