MÅNDAG OCH NYSTART

Sitter i soffan, kom nyss hem från jobbet. Fick skjus dit av älskling och sen skjus hem av Ali, värt! Har från och med idag börjat vara nyttig btw. Har tryckt i mig för mycket skit den senaste månaden och inte tränat ordentligt så nu jävlar ska jag komma igång igen (känner mig degig). Det är jobbigt när man är på Jam Jam bara för det finns så jävla mycket gott haha men det gäller att bara stå emot, att bestämma sig. Tränade faktiskt imorse (även fast det inte blev ett jätte bra pass), åt min standard frukost med ägg och kvarg och sen till lunch kyckling och bulgursallad. Till middag nu ska jag äta en tonfisk grej, lägger upp recept på det sen, svingott (och nyttigt).


Bild från Ölands djurpark, den här lilla sötnosen ville äta upp mitt hår haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0