PODDAR ❤️




Har kommit igång med träningen ordentligt nu sedan jag kom hem vilket är väldigt skönt, min kropp mår verkligen inte bra när jag inte rör på mig. Har gymmat varje dag nu samt gått PW på morgonen så ska försöka få in mina gamla rutiner nu igen :-) 

Har förresten blivit helt insnöad på podcasts, så himla mycket niceare att lyssna på en skön podd när man går PW än musik. Musik är trevligt också såklart men känns som att man tjatar ut alla bra låtar fort och sen har man inget bra att lyssna på haha :P Vilket fall de poddar jag lyssnar på just nu är relationspodden med Katrin och Bingo samt fredagspodden med Hannah och Amanda, tycker båda är grymma! 

Just nu är jag påväg till jobbet. Jobbar till halv fyra sen ska jag åka och köpa hö till Paddan och efter det ska jag träna med Jessica. Sen eftersom att det är lill-lördag ska jag och älskling ha myskväll med kräftor och grejer, premiäääääär (okej jag ska äta kräftor, älskling ska väl äta burgare eller nått). Hoppas ni får en trevlig onsdag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0