34

Älskling kollar games of thrones och jag är inne i ett blogg flow så tänkte köra en liten blogg lista, hittade den på någon random blogg när jag sökte på listor på google.

1. Har du ett par rosa string?
Japp

2. Vem var den senaste du pussade? 
Paddan (älskling vågar inte gå nära mig när jag är sjuk)

3. Gillar du någon nu?
Ja.. gissa vem?

4.Vad gjorde du inatt?
Sov?

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
Ja, lär ju visa sig efter ett tag ändå satt säga..

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Det har han redan gjort och jag blev världens gladaste :D frågan är bara när ska vi gifta oss? Har ju gått ett tag sen frieriet liksom..

7. Klackskor eller sneakers? 
Sneakers.. slapp som man är

8. Kjol/klänning eller jeans?
Klänning

9. Äkta hårfärg?
Nej fake ska det va, helst grönt

10. Nuvarande hårfärg? 
Blondie

11. Frisyr?
Tråkig

12. Skostorlek?
38

13. Civilstatus?
Sambo

14. Har du någonsin vart kär?
Ja

15. Tror du på kärleken?
Självklart

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Skulle jag inte vilja påstå höhö

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Ja tyvärr 

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Haha neeeeeeeeeej

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Nej? Eller vadå? Mobbad fråga

20. One night stand eller förhållande?
Nu förstår jag inte? Man ska ju inte ligga med någon innan giftemål?

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Beror på humöret men blir mer hemmakväll än fest för min del, men gillar båda!

22. Telefonkontakt eller face to face?
Gällande vad? Haha

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Nej

24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
Varje helg

25. Saknar du någon just nu?
Dig 

26. Är du glad? 
Ganska

27. Gillar du någon just nu?
Denna fråga har väl redan varit? Skit lista!

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Räknas GTA?

29. Har du hund? 
Nej men kaniiiiiiiin

30. Tror du på spöken? 
Japp

31. Skulle du vilja väga mer?
Tack men nej tack

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Naaaaaaj

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Blir svårt

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Jag kan, men frågan är, om jag vill hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0