GET



Alltså drömde att jag hade en get som husdjur inatt haha. Mjölkade (!?) den och ställde in glaset som jag mjölkade ner i, i kylen. Sen tyckte jag att det var så himla gul mjölk och visste inte om man skulle göra något med mjölken innan man drack den så frågade älskling. Hans svar var typ: "men herregud hur ska jag veta, det är ju din get!!". Sen var den typ helt galen började springa runt som paddan och hoppa upp i fönstret och grejer haha. 

Godmorgon förresten. Idag är jag ledig. Alltså heeeeelt ledig, inget plugg, ingenting, så jäkla skönt :D ska strax gå ut på en morgon PW tänkte jag. Min plan var att vara nyttig hela veckan men igår fuskade jag och åt godis samt kebab till middagen. Men har gjort nyttiga matlådor för hela veckan iaf:


Inte speciellt gott men a, nyttigt. Nu kommer jag dock inte att äta en sån till lunch idag för ska träna med Jessica och sen ska vi äta lunch här och då vill jag bjuda på något roligare än detta.. Haha. Men nu ska jag gå, ha en trevlig onsdag ❤️

Kommentarer
Postat av: mammi

Hahahahahahah ;)

Svar: :D
Sandra Olsson

2014-06-11 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0