LÄTTNAD.

Kul grej, läraren som gjorde vår tenta helt sämst måste lagt på poäng från ingenstans (eftersom att jag vet att mina svar var fel) så jag fick godkänt. Egentligen är det inte mer än rätt eftersom att hon gjorde fel men ändå, är i chock, en bra chock. JAG KLARADE TENTAN?! Nu äre bara att invänta betyg från uppsatsen och om vi klarar den är jag KLAR I SKOLAN :D värt. Imorgon är det midsommar och då kommer denna brutta hit:
 
 
and her boyfriend and mah sistahhh and her friends and..haha okej kollar för mycket på engelska serier nu känner jag. Men följer one tree hill och just nu är det så jävla bra, kan inte sluta kolla. Men iaf midsommar, om det är okej väder tänkte vi grilla och spela kubb och sen vara här och fekka lite. Tar det som de kommer. Men är taggad iaf, ska bli kul att göra nått :D men nu är jag så jäkla trött, måste sova! Puss och godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0