SJUK

Mitt liv går inte i medvind just nu.. Har ju gått runt och sagt "jag blir aldrig sjuk" och nu blev jag det bara för det haha. Nej men sist jag var riktigt sjuk var i mars 2013 så det var ett tag sen. Men vaknade upp igår och mådde skit, min hals gör så jävla ont. Känns som när man har spytt, ni vet när det svider i halsen, fast tusen gånger värre kan knappt prata :( sen är jag förkyld också. Det som är jobbigt är att det är så jäkla opassande just nu. Vi har redan dåligt med pengar eftersom att jag knappt jobbade förra månaden så kommer typ få 1000 i lön och nu. Hade heltids jobb hela denna vecka och skulle verkligen behövt dem pengarna för då hade jag ändå fått ut en okej lön nästa månad men neeej, då ska jag bli sjuk :( Får ju ingen ersättning när jag är sjuk heller. Sen skulle jag dessutom börjat på ett nytt jobb idag som jag sett fram emot men nej nu blev det inget med det heller. Utöver detta går jag och oroar mig över en annan sak jag ska göra också, mår verkligen skit över allt detta. Men nu vet ni, har inte direkt någon blogglust heller så förvänta er ingen bra uppdatering nu i dagarna..

Kommentarer
Postat av: mammi

Vilken otur gumman :( Krya på dig nu å allt brukar ordna sig ;) Älskar dig <3

Svar: Tack, älskar dig <3
Sandra Olsson

2014-06-23 @ 17:28:16
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman! Du är bäst, Puss.

Svar: Tack pappa, puss <3
Sandra Olsson

2014-06-25 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0