TORSDAG

Okej tänkte försöka bli en aktiv bloggare igen. Lägga ut lite mer recept och sånt, har bara inte blivit av men nuså, nu jäklar. Hej förresten. Mår lite bättre idag, dock är jag fortfarande förkyld och hostar så kommer vara hemma från jobbet imorgon också. Nästa vecka vill jag vara helt frisk för på tisdag har jag fått en nya introduktions dag och då måste jag bara vara frisk. Veckan efter det åker vi till kramfors och då ville jag inte heller vara sjuk. Så bättre att vara hemma en dag extra nu tills jag verkligen känner mig hundra procent likzzzzom.
 
Just nu håller jag på att fixa en liten överaskningsmiddag till älskling, kan inte skriva vad här eftersom att han är min trognaste läsare och då skulle min överaskning faila. Vilket fall så är det en sak som ska vara i ugnen, i en kastrull, i några timmar och gissa vad jag gjorde? Skulle röra om efter ca en timme så tar ut kastrullen men tänker inte på att locket är SVIN varmt och lyfter med handen och typ bränner sönder mina fingrar haha, smart tjej! Vilket fall, lägger upp recept på detta sen ifall det bli gott. 
 
Åh jusdet, vi fick tillbaka vår b-uppsats och den är godkänd, så nu är jag HELT KLAR I SKOLAN. Iaf i Skövde, känns så jäkla skönt, speciellt att uppsatsen är godkänd. Shit vad vi har kämpat med den hela vårterminen, känns som en stor lättnad att det är över. Så nu har jag ansökt om min examen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0