BLONDIE

Mitt hår är så himla ljust nu, väldigt ovant men det blir bra, har ju haft såhär förrut så det är ju ingen nyhet direkt. Igår hade jag en mysig kväll med Sarah och Jennifer, vi lagade tacos och kollade lets dance. Nu ska jag ut och gå min morgon PW, eller kanske springa istället? Verkar ju vara härligt väder. Juste måste även tillägga detta om det var oklart, det jag skrev om toaborsten i det tidigare inlägg var ett skämt!! Haha. Trodde man skulle fatta det men efter att ha pratat med några verkade det inte ha framgått helt.. Så nej vår toaborste är inte brun och nedbajsad, hade den varit det hade jag köpt en ny liksom, vad kostar det 10 kr på Ikea? Haha. Pussssss


Kommentarer
Postat av: stina

hahha garvade när ja läste om toaborsten. Trodde först du va seriös att de va dyrt hahah dör

Svar: hahaha assså....... :D
Sandra Olsson

2014-03-22 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0