BOX

Började dagen med ett bröstpass och 40 min PW. Slog ihop passen vilket inte är jätte optimalt men kände mig så sjukt stressad över allt plugg så det fick bli så. Sen kom Frida hit på dagen, vi gick igenom exempel tentan tillsammans och diskuterade så nu känns allt mycket bättre faktiskt. När vi var klara satt vi och velade väldigt länge om vi skulle köra boxpasset som var vid sex eller inte. Efter många om och men så körde vi på det iaf, 60 min hård jäkla träning, älskar verkligen detta pass! Det är så sjukt bra kombination av styrka och kondition och man är verkligen helt slut efter, som det ska vara alltså. Imorgon ska jag till bästa Anna och fixa håret, ska göra det ljusare igen! Puss och godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0