DAGEN

Gick samtidigt som älskling imorse och det är så jäkla härligt att vara ute och gå när solen skiner. När jag kom hem åt jag frukost dock blev det inte det vanliga, älskling hade mixat vaniljprotein, mjölk och is som stod i kylen så la i en stor jordgubbe och mixade i också, sjukt gott blev det, smakade som jordgubbsglass, sen åt jag ägg till också.
 
 
Har även tvättat 20 kilo tvätt (typ bokstavligt talat haha, galet mycket var det). Sen tog jag en prommis till sumpan, hade en inbokad synundersökning och som jag misstänkte så har min syn blivit sämre så har fått nya linser. Efter det tog jag en fika med Amanda och sen blev det ett box pass med Jenny. Fan vad jobbigt det var men sjukt kul. Vi ska även gå på spinning imorgonbitti 06.45 så måste sova nu haha, godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0