INTERVALLER

Tänkte skriva ett litet inlägg såhär innan sovdax. Är helt slut i huvudet efter en lång skoldag, åkte inte från Södertälje förens halv sex. Vi höll på med en ekonomi uppgift hela dagen som var sjukt svår och dessutom är vi inte ens klara, suck. Var galet trött (och hungrig hade liksom inte ätit sen kl 12 på dagen) när jag kom till hallonbergen men hade bestämt mig för att träna så det vara bara att bita ihop och köra på.. Blev iaf 15 min löpning sen 15 min intervaller, sprang på 11/12an i 2 min sen gick jag på 6an i 1 min osv, sjuk jobbigt, men bra för kondisen och fettförbränningen haha sen körde jag mage efter det. Kom inte hem förens efter åtta så blev en sen middag framför sons of anarchy, det har blivit sjukt spännande nu.

Sjukt.jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0