JAG TROR DET FINNS EN PLATS VI INTE SER, OCH OM JAG TROR RÄTT SÅ SITTER DU SÄKERT DÄR OCH LER ❤️

 
 
 
 
 
 
 
Har tänkt på morfar hela morgonen sen jag pratade med mamma, kan inte fatta att han varit borta i över ett halvår. Saknar honom, men livet är ju tyvärr så, man vet aldrig vad som händer så man måste ta vara på varandra medans man kan. Okej till något roligare, invägningen imorse gick bra, bättre än förra gången om man säger så. Minus 1,5 kg och total 10,5 kg, whoop whoop! Om två invägningar ska vågen stå på 55 kg, om jag upnår mitt mål vill säga. Väger 57,8 kg nu så det är 2,8 kg på 2 veckor isf, ska göra allt för att fixa det men om jag inte väger exakt 55 kg så är det inte som att mitt liv går under, trivs faktiskt rätt bra med min kropp som det är nu men har ju haft som mål att väga 55 kg hela tiden så det ska bli kul att se om jag lyckas gå ner till det. Jag hade egentligen tänkt att träna nu innan jobbet men vet inte om jag kommer hinna, klockan är ju 12.00 och jag börjar vid 14.00. Annars blir det ett pass efter jobbet för jobbar bara till 18.00. Hoppas ni får en bra fredag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0