JAM JAM

Jaha då var det mars, hur sjukt? Har kört min diet 2 månader nu och bara en kvar, det är ingenting ju :D Det är två datum som jag verkligen ser fram emot denna månad:

24/3 - jag får ta ut tandställningen.
31/3 - jag och älskling åker utomlands.

Whoh.

Nu är jag påväg till jam jam, ska jobba mellan 12.00-19.00. Det är extra öppet idag för att det är Avicii, frågan är bara hur många köper godis som ska dit? Alla ska ju supa haha så gissar på att det kommer bli rätt lugnt. Sen ska jag hem och kolla mello med älskling :-)

Kommentarer
Postat av: Stina

de e helt galet att de redan e mars! Tiden går fett fort asså!

Svar: Jag vet :O
Sandra Olsson

2014-03-01 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0