KAKORNA ÄR BORTA

Är så sjukt trött efter denna dag. Började med en mils PW. Sen var det bara hem, äta frulle och sedan bege sig till gymmet. Körde ett riktigt hårt och jäkligt bra ryggpass och avslutade med 10 min på crosstrainern. Var så trött i både benen efter morgon PW:n och i hela kroppen efter massa marklyft så tyckte att nivå 4 på crosstrainern var tungt haha (brukar vanligtvis köra på 8an typ). 
 
 
 
 
 
Var ju tvungen att ta lite selfies på toan efter hehe, gillar min kropp mer och mer för varje dag som går, det är nice. Eftermiddagen spenderades sedan i stan och på Ica maxi igen, men nu är vi klara där iaf så det är skönt. Men nu måste jag verkligen sova, mina ögon går typ ihop, godnatt ❤️

Kommentarer
Postat av: jessiiiii

Fan vilka muskler Sandra!! :O snygging! Du får bli min pt sen :D

Svar: Haha taack sötnos ;D jaa absolut ;) du får börja träna på actic när du flyttar till sumpan ;)
Sandra Olsson

2014-03-13 @ 13:25:29
Postat av: Pappa

Snart är jag oxå igång!Känner mig grymt taggad att börja köra stenhårt efter påsk.Love u. Puss.

Svar: Jaa det är bra :D puss <3
Sandra Olsson

2014-03-13 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0