LÄNGTAN.

Om en vecka vid den här tiden har jag ingen tandställning och om två veckor vid den här tiden är min jävla diet slut och vi är i Egypten. Det som är nice är att jag har en jobbig dag som är imorgon, då ska vi göra en till observering och sätta ihop arbetet. Men efter imorgon ska jag bara vara hemma och tenta plugga och nästa vecka har jag tenta på onsdag så har lilsom inte ens så många jobbiga dagar kvar innan vi åker :-) alltså det är ju jobbigt att tenta plugga men det är skönt att veta att man bara ska vara hemma hela dagen och inte hålla på att åka iväg så på det sätter är det "inte jobbigt". Aja ni fattar nog orka skriva en bok om detta liksom haha. 

Idag har jag fyllt i beställningslistan från den där katalogen man får hem från flygbolaget, taxfreen ni vet sen ligger produkterna på flygstolen när man ska åka :D det var ta 4 betala för 3 på alla skönhetsprodukter så beställde lite solkrämer, aftersun och sånt från hawaiian tropic och lite godis och brezeer som vi kan ha på hotell rummet. Ska bli så nice att få äta massa goda grejer, parta lite och a inte behöva tänka på allt man äter. Men det bästa av allt är att bara få komma bort, vara ledig och få lite kvalitetstid med älskling, göra roliga grejer och inte behöva tänka på alla vardagsgrejer som matlagning, handling, städning, disk osv. Vi har inte ens haft någon riktig semester tillsammans sen Thailand för jag har ju jobbat varje sommar så vi behöver verkligen detta ❤️

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Åh vad härligt det blir för er att komma bort 1 vecka siiiiiii, mys pys ;)

Svar: Ja ska bli helt underbart :D ❤️
Sandra Olsson

2014-03-18 @ 12:15:20
Postat av: stina

Känner känslan:) vill också ha så där mkt gött å längta till :D

Svar: Haha jaa det är inte helt fel :D hatar när man inte har något att se fram emot
Sandra Olsson

2014-03-19 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0