MIN HELG


I fredagskväll var jag hos Frida och åt middag. Hon hade gjort musslor i grädde och vitt vin, såååå gott och friterade pommes. Äter ju inte friterat egentligen efetrsom att det är typ det onyttigaste man kan äta haha men gjorde ett litet undantag :-) Sen kollade vi på lets dance, han Benjamin är ju så jäkla grymt. Sen kom min snälla pojkvän och hämtade mig.
 

I lördags vaknade man av att solen lös in i sovrummet, så himla härligt när det är fint väder. Var på min morgon PW och körde ett axelpass. Sen var jag hos pappa hela dagen och hjälpte honom att flytta. Kom hem efter sex någongång och då fixade jag tacos för Malin, Johan och Joppe var här och åt och kollade mello. Tycker det var HELT FEL låt som vann, snacka om att vi inte kommer ha någon chans.
 
Idag så blev det ingen morgon PW, älskling drog med mig till gymmet så sprang istället. Eller a gick först i 10 min sen sprang jag i 30. Sen har jag bara pluggat och tagit de lugnt här hemma. Vi var ute en sväng runt lötsjön också, tog med massa gammalt bröd och matade fåglarna med haha. Men nu ska jag snart sova, för ska upp tidigt imorgon. Måste hinna gå en lång promenad innan jag ska möta Frida och Amie. Vi ska till stadsbiblioteket och leta litteratur till vårt examensarbete, sen har vi även seminarium kl 16.00 i skolan. Kan ju inte påstå att jag hoppar av glädje när jag tänker på morgondagen men så är det ibland. Får tänka på att imorgon så äre exakt två veckor tills jag får ta ut tandställningen och exakt tre veckor tills vi åker till Egypten :D
 

Kommentarer
Postat av: Stina

yo hur gick de på invägningen i fredags då? eller har ja missat de :)

Svar: Oj det hade jag visst glömt att skriva ut kan iofs ha och göra med att det var den sämsta invigningen hittills haha hade bara gått ner 0,2 kg :P men åt och tränade sent dagen innan så har ju lite att göra med sånt också haha, men ligger i fas ändå för vissa veckor har jag gått ner mer än 1 kg så har totalt gått ner 1 kilo per vecka om man slår ut det liksom :D <3
Sandra Olsson

2014-03-10 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0