OBSERVERING, SYNDER OCH FÖRLOVNINGSFIRANDE

 
 
Okej måste börja detta inlägg med att säga att jag har fuskat idag, som.fan. Men återkommer till det sen kände bara att jag var tvungen att bekänna mina synder liksom. Idag har jag, Frida och Amie varit på Ica Maxi i nacka och gjort en obeservation till vårt examensarbete och det gick bra :-)

 
Efter obeservationen åkte jag till gymmet och körde ett biceps och triceps pass. Idag firar jag och älskling vår 2-års förlovning. Så jag överaskade med att göra en 3 rättersmiddag. Satt och kollade igenom massa recept jag har och hittade nått triple chocolate chip cookies och tänkte att jag skulle vara en snäll flickvän och göra det till honom. Så gör dem och a ni fattar själva hur det gick sen.. det hela började med att en kaka gick sönder och då var jag ju bara tvungen att äta ena delen liksom, ville ju bara smaka hur de smakade? Och när jag åt den där biten alltså...... OOOOOOOMG, ni fattar inte hur gott det var. Så var tvungen att ta halva av den andra biten också haha, sen slängde jag den sista för då började jag få lite dåligt samvete liksom. Okej vänta ska bara visa en bild på dessa godingar innan jag la in dem i ugnen:
 
 
Bra, Sen kom älskling hem, hade gjort förätt till honom. Sen gjorde jag kött, potatis och rödvinssås till varmrätt. Dock var köttet sjuuk segt så det var lite segt höhö. Men iaf sen säger älskling att jag får äta en kaka till efterätt, det är ju ändå vår dag liksom. Så tar en till kaka. Men nej det slutade inte där. Var nyss och tog en halv bit till så har alltså ätit mer än 2 kakor, 2 och en fjärdedel närmare bestämt. Så a haha imorgon blir det typ dubbla pass på gymmet, inte ok Sandra, speciellt inte eftersom att min senaste invägning var den sämsta hitills. Aja gott var det iaf och det var faktiskt första gången jag åt något sånt sen jag började dieten 2/1 så det är ju inte hela världen. Men nu jävlar blir det inte så mycket som ett riskorn fram tills jag åker. Här kommer lite andra bilder från kvällen:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Åhhh vad du e härlig gumman!!!! :) Jobba på idag nu!!! Hihihih ;) Grattis till 2 år mina sötnosar <3

Svar: Tack mammi <3 puss
Sandra Olsson

2014-03-12 @ 07:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0