OH YES

Nu är tentan skriven, hur det gick återstår att se men det är iaf gjort :-) sitter och väntar på Frida för vi ska åka och göra en observering på glitter igen och sen ska jag till tandläkaren. Ska få en skena som jag ska sova med på natten så tänderna inte flyttar sig tillbaks (mardröm). Men efter det då finns det liksom inga måsten, jag är free to go satt säga :D dock hoppas jag att kursen vi har som startar nästa vecka kan komma upp på scio så jag kan plugga lite i helgen innan vi åker, annars måste jag göra det i Egypten och det känns ju lite halvsegt. Men bortsett från det så har jag typ "semester" efter vi har gjort vår observering, whoop whoop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0