PLUGG

Har varit så mycket med examensarbetet så har inte hunnit börja tenta plugga ordentligt förens idag och tentan är liksom om en vecka. Har både tränat och jobbat också så inte som att jag hunnit med mycket idag heller.. suck! Men ska sitta hela helgen så förhoppningsvis ska jag väl hinna lära mig de mesta innan tentan på onsdag. Imorgon kommer även Frida hit så då ska vi plugga lite tillsammans också :-) Annars idag har jag varit hos tandläkaren, gjorde ett avtryck eller vad de nu hette. Någon gipsgrej så dem kan möta ut tråden jag ska ha bakom tänderna när jag tagit ut tandställningen. Innan jobbet var jag även och köpte biljetter till mig och älskling till fitnessgalan. Det är den 9-11 maj så det ska bli roligt :D kanske inte kommer ha den bästa uppdateringen nu fram tills tentan men efter det så har jag ju lite semester så då kommer jag kunna blogga som aldrig förr ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0