RUNTASTIC



Kände för att gå en lite längre sträcka imorse, måste ju bränna bort allt oönskat fett nu när resan börjar närma sig. Dock gick jag faktiskt längre än 9 km, min mobil (som har det sämsta batteriet någonsin) laddade ur innan jag kom och och då stoppades aktiviteter så där nere där det står paus 06.23 är den tid från att mobilen laddade ur tills jag kom hem likzoooom. Vårt tentaresultat hade kommit idag ockdå, vet inte vad det är men blir bara mer och mer nervös varje gång jag ska kolla. Idag skakade mina händer så mycket att jag knappt kunde trycka på resultatet ens.. haha snacka om att ha seriösa problem med nervositeten allltså. Men jag klarade den iaf så blev super glad :D detta betyder att jag endast har 2 tentor kvar på min utbildning (eller 4 om jag skulle kugga båda), whoho!

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Härligt gumman <3 Grattis!!!!! Älskar dig <3

Svar: tack <3
Sandra Olsson

2014-03-10 @ 12:10:06
Postat av: Marita

Åh vad du är duktig och önskar lycka till med de sista.

Svar: gullig du e marita <3
Sandra Olsson

2014-03-11 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0