SISTA INVÄGNINGEN MED TANDSTÄLLING

 
 
Godmorgon! Sitter och äter min goda frukost, längtar verkligen till frukosten när jag går min morgon PW för att den är så jäkla god. Hade min näst sista invägning imorse och den sista UTAN tandställning :D hade gått ner 0,6 kg. Är ändå nöjd för har haft lingonveckan (haha snyggaste ordet) och bara känt mig uppsvullen och tjock så kändes som att jag typ hade gått upp så blev glad att jag ahde gått ner överhuvudtaget haha. Så nu väger jag 57,2 kg mitt mål var ju 55 kg så lär ju inte ha gått ner 2,2 kg till nästa invägning haha, men egentligen skulle jag ju gå ner till 55 kg innan Egypten så kanske hinner innan måndagen. För det här med invägning kom vi på efter så egentligen har jag ju till måndag på mig. Men vi får väl se, ska kämpa på som fan nu sista veckan så kanske kommer väga 55 någonting iaf, typ 55,8 höhö. Men nu ska jag plugga en stund innan jag ska dra till gymmet och köra ett benpass. Sen blir det frissan klockan 2 och ikväll ska jag hänga med Jennifer och Sarah och kolla lets dance, ha en trevlig fredag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0