SMILE

(Såhär glad var jag när jag vaknade imorse haha)
 
Var här på gymmet när dem öppnade, har kört ett benpass och nu sitter jag i omklädningsrummet och dricker en protteshake. Det är så jävla sjukt att jag ska ta ut min tandställning imorgon, förlåt att jag tjatar men det känns så overkligt, tiden har gått så fort. Ska bli så spännande att se hur det ser ut.. Tänk om det känns fett fail haha? Hoppas på att jag kommer vara nöjd iaf, men allt är ju bättre än har-tänderna jag hade innan.. Ska lägga upp före och efter bilder sen så ska ni få se :-) ska gå på en prommis ute nu, sen plugga, äta frulle och så kommer mamma förbi en sväng sen!

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Ska bli så spännande att se resultatet hjärtat <3

Svar: 😘😘
Sandra Olsson

2014-03-23 @ 16:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0