SNART HELG.

Jahopp, snart har ännu en vecka gått och imorgon är det tredje sista invägningen. Sist hade jag bara gått ner 0,2 kg (sämsta hittills) så jag hoppas på ett bättre resultat imorgon haha. Har legat i som fan med träningen och promenader denna vecka så det borde vara bra. Inte för att jag slappade förra veckan men denna har jag verkligen kört extra hårt. När jag började med dieten så tog jag bilder hur jag såg ut, tog nya bilder idag och shit, ser verkligen stor skillnad nu, sjukt kul! Får se om jag vågar lägga upp här sen när jag är helt klar. Har ju bara sport bh och trosor på mig så kanske blir lite pin haha, vi får väl se.

Imorse joinade Malin mig på promenaden, det var trevligt med lite sällskap for once. Brukar ju iofs ha sällskap av Titti, Roger och Ola annars ;) är så jäkla trött på all musik så brukar faktiskt ha radio när jag går på  morgonen, men det är mysigt gillar att lyssna på dem. Imorgon ska jag jobba och annars i helgen blir det bara plugg för min del. Vi håller på med metodavsnittet nu så ska skriva min del i det. Måste även börja tenta plugga för det är bara 13 dagar kvar tills tentan är. Allt går för fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0