SÖNDAG

Morgon PW, ett hårt benpass och sen en liten utmaning av älskling. Han skulle ta tid från det att jag stängde ytterdörren, sprang runt lötsjön och tillbaka hem igen och kom in genom dörren och det skulle ta 10 minuter. Det är ca 2 km totalt, lite mindre. Vilket fall efter 1 km såg det ut såhär:
 
 
Rätt bra alltså, men sen i slutet är det en jätte lång backe, trappor och sen ska man ju upp för alla trappor i porten också. Så började ofrivilligt sakta ner om man säger så och när jag kom fram till porten spydde jag?? Haha DÅ har man tagit ut sig.. Alltså det var ju inte spya så, bara saliv som kom upp men ändå. Så var tvungen att stanna upp lite innan jag kunde ta mig upp i porten men kom in efter 11 min iaf, så klarade det näääästan ;) Annars idag så har Jessica, Stina och Fille varit här. Vi fikade och jag bakade cookies till dem, vilket uppskattades hehe :D men a dem där kakorna, svårt att inte gilla liksom. Ska frossa i sånna sen när jag får unna mig något igen!! Men nu ska jag sova, imorgon är det en ny vecka som kommer bestå av mycket tränining och plugg. Men bara att kämpa på snart får jag en veckas semester i Egypten, har jag sagt att jag längtar? ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0