#TAGGASISTAINVÄGNINGEN

Hej på er! Jag sitter här med en måltidsersättning, dock är den tyvärr redan slut. Har inte ätit något sånt under hela dieten faktiskt men eftersom att det är SISTA invägningen imorgon så blir det hårt idag haha. Men vad fort det här har gått måste jag säga. Fattar ni att jag har kört min jävla diet sen den 2/1 och att jag faktiskt har hållt det? Är så jäkla glad för det. Men det har faktiskt inte varit sååååå jobbigt. Okej vissa dagar har jag typ gråtit inombords för att jag vill ha något sött eller för att det hade varit sjukt gott med Mc Donalds men överlag så har det gått bra, har ju ändå ätit mycket av sånt som jag äter i vanliga fall, inte som att jag har levt på måltidsersättningar eller bara kyckling och broccoli.
 
Men har lite beslutsångest över en grej, älskling säger hela tiden "Vad ska du äta på fredag då? När dieten är slut, vad ska du unna dig?" men vet inte om den ska vara slut imorgon (haha separations ångest från dieten?) eller inte, har ju sista invägningen då men hade ju betsämt mig för att vara nyttig fram tills vi skulle åka till Egypten. Sen känns det konstigt, ska dieten vara slut IMORGON? Det är ju snart haha, jag är inte redo för att börja svulla än, är inne i det här "nyttiga". Men gör nog så att antingen unnar mig någon god middag eller äter en nyttig middag och unnar mig någon godsak. Vi får se hur det känns imorgon :-) 
 
Men nu måste jag sluta blogga, håller på att storstäda här hemma och tvätta. Av någon anledning blir det alltid så stökigt och skitigt här hemma vid mina tentaperioder och jag hatar verkligen det. Trivs verkligen inte när det är rörigt och dammigt och a ni fattar, så nu måste jag fortsätta, tar sjukt lång tid att städa en lägenhet om man ska vara riktigt noga. Nu snackar vi att jag ska torka varenda yta i hela lägenheten, städa kylen, torka skåpsluckor osv. Men det är bra att städa, då förbränner man kalorier och det behöver jag idag :D 

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Jag är sååå stolt över dig Sandra!!! Älskar dig <3

Svar: Du är så söt mamma, tack älskar dig ❤️
Sandra Olsson

2014-03-28 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0