TIDIG MORGON



Sitter på bussen påväg till gymmet nu, måste erkänna att jag var riktigt trött när klockan ringde, bussen gick 06.21 så hade ställt den på 06.00 så det fanns ingen tid för att snooza som jag alltid gör i vanliga fall, bara kliva upp, klä på sig och gå. Men nu är jag pigg faktiskt haha :D Jag brukar ju drömma ganska sjuka drömmar och inatt var inget undantag. Såg på lyxfällan igår och så drömde jag om den tjejen inatt? Hon gick i min spanska grupp (wtf lilsom spanska grupp hade man i högstadiet haha) sen var jag och älskling i någon konstig stad där det begåtts ett mord, dem från sons of anarchy var där också. Så kommer polisen med sin polisbil (fast det var en båt som körde på vägen liksom) och ska gripa någon som bor där i området som är mördaren. Jag trodde lätt att det var någon av dem i sons of anarchy men sen kommer dem ut med den gripna på en brygga (jag och Sanny är i vattnet helt plötsligt) och då är det hon lyxfällan tjejen, så jag skriker till Sanny ba vafaan hon går i min spanska grupp, ofta hon har gjort det, hon är jätte snäll ju. Sen åkte vi hem med älsklings bil och då gick jag och sov med paddan (haha åhh det var mysigt, paddan i sängen liksom). Men nu är jag framme så nu finns det ingen mer tid för mitt babbel, ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Hihihihihi :) Sötnos <3

2014-03-07 @ 18:27:03
Postat av: Marita

Hu vilka drömmar du har och tur att det inte är verklighet. Du kanske ska bli nya Lisa Marklund för storys har du att komma med efter alla dina drömmar du haft.Vad fina bilder du tar och lägger upp här Sandra.Kör hårt nu i slutskedet i dina studier och du är för duktig tycker jag när det är så svårt ibland.

2014-03-08 @ 08:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0