TRÄNING

 

Första bilden är från gårdagens ryggpass, har sjukt mycket träningsvärk idag. Igår bakade jag cookies och kladdkaka med oreomarabou-tyffel fyllning. Gjorde i två formar så hade först kladdkaka, sen tryffeln på och sen kladdkaka igen så blev som tre lager och det blev sjukt gott!! Var tvungen att äta lite såklart :-) men bakade till Amanda som ska vara här den här veckan och ta hand om Paddan. Men så åt lite onyttigheter igår dock gjorde det så jag hade grym energi till att springa idag, 5 km 2,5 min snabbare än vanligt, whoh! Sprang liksom på nivå 11 nästan hela tiden (och spurtade lite i slutet), tycker jag var bra haha :-) Men nu måste jag fortsätta plugga, sen packa det sista, imorgon åker vi!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0