UNDERBAR DAG!

Min morgon kunde inte ha börjat bättre. Varje fredag har älskling stått bredvid mig på morgonen och typ varit mer nyfiken på vad vågen står på än mig och vad det än har varit så har han alltid varit uppmuntrande och peppat mig. Så imorse stog jag och väntade på honom inne i badrummet och helt plötsligt hör jag att han stänger ytterdörren och låser? Wtf liksom. Så går till hallen och kollar, gick han verkligen? Sen gick jag på toa, kommer ut och han har fortfarande inte kommit tillbaka. Sen kollar jag in i vardagsrummet och då ligger detta på bordet:
 

Så himla fint. Det värmde verkligen. Vad vågen stog på ska jag berätta i ett annat inlägg, tänkte även lägga ut mina före och efter bilder. Men tillbaka till dagen, gick ut på en morgonpromenad sen och åt frukost och kollade gossip girl. Resten av dagen spenderade jag med mamma inne i stan. Gick runt och kollade i affärer och fick massa fina grejer och för en gångs skull tänkte jag faktiskt visa bild:
 
 
SNYGGASTE bikinin från åhlens city, ni får se hur den ser ut på sen när jag är i Egypten :-) Sen en klänning och shorts från hollister, sjukt fina. Lite närmare bild på tröjan:
 


Sen fick jag även två par nya trosor och detta fina nattlinne (det är spets och lite genomskinligt men det syns inte så bra på bilden):

 
Är så himla nöjd!! Tack för allt mammi ❤️ Förrutom att shoppa så åt vi thai lunch och sen var vi på Harrys och drack två cider. Första alkoholen för mig sen NYÅR haha sjukt. Trodde typ jag skulle bli full av dem två eftersom att jag inte druckit på så länge och gått ner i vikt men det gick bra haha. Sen kom Thilda och joinade oss också, sen när mamma gick så drack jag faktiskt en cola zero, man vill ju inte däcka liksom ;) Sen jag kom hem har jag kollat på lets dance och ätit middag. Är helt slut känner jag nu så ska nog gå och lägga mig när lets dance är slut. Men kolla in här imorgon om ni vill se bilder samt höra lite tankar om dieten osv. Puss och godnatt ❤️

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Vi hade en jätte mysig dag hjärtat!! Å vad det var kul att träffa söta Thilda igen ;) Älskar dig gumman <3

Svar: Ja det hade vi ❤️ älskar dig
Sandra Olsson

2014-03-29 @ 06:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0