VILL HA LISTA JUST NU

Okej finns mycket grejer som man vill ha exempelvis en bostadsrätt, en bil, en hund, en lång-resa osv MEN sånna grejer får vänta tills jag har fått ett fast jobb och en stabil inkomst haha. Men om man ska vara lite mer realistisk så finns det lite andra saker som jag måste införskaffa mig inom en snart framtid:
  • En kamera. Visst iphonen fungerar, men det blir ändå inte samma sak som att ha en riktig kamera. Hade varit nice att ha en bra kamera i Egypten och plåta min nya snygga kropp och mitt nya smile HAHAH driver.. eller? ;) Nej men ska köpa någon innan sommaren iaf, älskar ju att fota också. 
  • En köttkvarn. Haha ni ba wtf men såhär är det, för att kunna göra kungliga burgare från vår kokbok flippin' burgers behövs en köttkvarn så thats why.
  • En airfryer. Vem gillar inte friterad mat? Och vem hatar inte att det är typ det onyttigaste som finns? Därför ska man ha en airfryer. Den friterar men med varmluft (om jag har fattat det rätt) så det är inte i närheten av att vara så onyttigt som när man friterar med en riktig fritös. Värt att tillägga är att det tydligen ska smaka likadant också :-)
  • En råsaftcentrifug. Haha märks det att jag är besatt av köksgrejer eller? Nej men detta är ju fan ett måste att ha hemma, sjukt jäkla gott att göra juice med denna lilla apparat.
  • En toaborste. Den vi har nu är ju använd iprincip varje dag sen vi flyttade hit, vilket är ca ett år sen. Den var vit när vi köpte den och nu är den liksom.. brun. Men det är ju rätt dyrt att köpa en ny så det får vänta ett tag.
  • Nya träningskläder. Eftersom att jag tränar iprincip varje dag så lever jag typ i mina gymkläder och dem jag har är både utslitna, tråkiga och vissa plagg även förstora.
  • Ett par nike air max. Just nu går jag runt i mina gamla gymskor hela tiden och dem har blivit väldigt utslitna och fula så vill ha ett par snygga air max att vandra runt i istället, lite mer fashon liksom. 
Okej det var lite grejer som jag vill ha. Nu tänker ni: hon har ju inte råd med detta för hon är ju en fattig student bla bla. Men guess what madda fakkars får tillbaka över 9 lök på skatten och då kan jag tamefan köpa hela listan bah OCH ändå få pengar över. Det enda jag inte kommer ha råd med är nog toaborsten, men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0