WORK HARD, PLAY HARD


Igår jobbade jag ju och det blev faktiskt träning efter jobbet, sprang en mil! Var sjukt länge sen jag sprang så långt, dels för att jag haft problem med knät och dels för att jag inte haft konditionen haha, men är man 10,5 kilo lättare så glider man ju fram hehe. Nej men trodde inte jag skulle orka springa på timmen men min kondis har förbättrats väldigt fort. A sen ser ni även en bild på min otroligt glammiga lunch, provade en ny loka också, den var väldigt god. Idag finns det inte mycket att säga har suttit och pluggat heeeela dagen, har inte ens tränat. Men är klar med "min del" i arbetet till denna inlämning nu iaf så det känns väldigt skönt. Ikväll ska vi hem till svärföräldrarna och äta middag, puss!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är så duktig gumman!
Puss...

Svar: Tack ❤️
Sandra Olsson

2014-03-16 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0