BRA START PÅ MORGONEN




Skulle egentligen gått PW med Malin imorse men hon var tvungen och jobba så blev sovmorgon och en jogging runda istället. Var först uppe när älskling gick men gjorde misstaget att jag la mig i sängen och läste mina lappar så blev sjukt trött haha. Det var iaf ett tag sen jag sprang runt båda sjöarna nu (har varit lat den senaste veckan hehe) och sist jag sprang med pappa bara runt lötsjön var jag helt slut. Men det gick bra, sprang under 6 min på varje km, ni ser där uppe i andra spalten från vänster hur många minuter jag sprang på varje km. Sen gick jag ett extra varv runt lötsjön också och pratade med Jennifer i telefon och sen träffade jag på en annan Jennifer (höhö) min granne och hennes syster så stod och pratade med dem en stund. Nu ska jag äta frukost och plugga. Tenta på torsdag -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0