DAGARNA

Hello! Har varit så mycket de senaste dagarna varav den dåliga uppdateringen. Men tänkte sammanfatta vad jag har haft för mig. Söndags: Var ute och sprang och de på morgonen, pluggade på dagen. På eftermiddagen kom mamma och Marita (Sannys mamma hit). Först var vi tre ute med paddisen, han sprang runt och såg himla glad ut, åt gräs osv. Sen hade jag lagat middag till oss, potatissallad och grillad fläskfile. Till efterätt gjorde jag en frozen key lime paj, jätte gott. Här är lite bilder från dagen:
 
 






 
 
Måndags: Då var det lilla poddisens födelsedag, 2 år fyllde han. Frida och Amie var här och pluggade på dagen och det hände inte mycket mer än så.

 
Tidags: Alltså denna dag.. som jag gått och väntat och varit nervös över i en evighet. Framläggning av vårt examensarbete i skövde. Men det gick jätte bra!! Dagen gick väldigt fort och var så sjukt trött nr jag kom hem. Är så himla glad att detta är över nu. Lite bilder på mig och några av min fina vänner från klassen:
 






Igår: Tränade med Jessica på morgonen. Jobbade mellan 12.00-16.00. På kvällen hängde jag hos Jessica med Stina, Fille, Elin, Tess och Sofia. Det var hur mysigt som helst, dem hade lagat tacos och sen satt vi och drack te och snacka, älskar sånna kvällar. Hade bilen så åkte förbi Martin en sväng sen där älskling var men åkte hem igen efter en timme typ för var så sjukt trött och dem skulle ändå ut.

Idag: Började morgonen med en lång PW med Jessica. Kom hem och åt god frulle och sen somnade jag en stund. Resten av dagen har jag pluggat och nu ska jag ut med några från min klass ikväll ;-)
 




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0