FREDAG

Shit vad det inte känns som fredag idag bara för att det varit valborg och ledighet mitt i veckan. Men det är nice :-) hade iaf en trevlig valborg, dock var festen vi var på lite seg om man säger så haha men hade en rolig kväll ändå. Fille och Jessica sov över här och gjorde brunch till oss dagen efter bakade tekakor, gjorde pannkakor och ägg, så gott. Sen kollade vi på kontoret.
 
Idag började jag morgonen med en löprunda, 27.25 min nytt rekord runt sjöarna hehe, fyfan vad jobbigt det var. Det är ju uppförsbacke och trappor i slutet och det är en jävla pina att ta sig upp där när man är helt slut haha. Nu håller jag på att göra frukost och sen ska jag plugga. Älskling har blivit jätte sjuk också så måste ta hand om honom, stackarn ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0