OMOTIVERAD

Har varit så sjukt trött den senaste tiden, har liksom ingen energi till att göra saker. Som idag exempel, skulle egentligen träffat Natalie men kom på att jag var tvungen att skriva på en uppsats som ska in snart (så vi sköt fram det) men tror ni jag skrivit på den eller? Neej. Okej har faktiskt pluggat lite andra grejer men ändå. Sen hade jag tänkt att kolla lite nya recept och åka och storhandla massa varor osv och göra lite matlådor, vet ni vad jag gjorde istället? Sov!! Haha, orkar liksom inte, noll motivation. Var iaf ute på PW imorse men hade nog inte ens gått om det inte var för att jag skulle gå med Tommy, ville egentligen bara sova vidare men kunde ju inte banga när vi bestämt tid och grejer.. Har inte tränat idag heller men ska faktiskt ut på en till PW om en stund med pappa så jag får lite motion iaf. A det var väl det, deprimerande inlägg alltså haha, sorry. Men håller på att ladda upp massa bilder från Egypten när vi var på båtutflykten dock är det så sjuuuuukt mycket bilder så tar tid, men lägger upp det i dagarna så får ni nått roligare inlägg än det här liksom ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0