TORSDAG

Hej! Vet att jag inte har skrivit på länge men har bara inte haft någon blogglust men ser att ni fortfarande kikar in och då får jag lite dåligt samvete så nu tänkte jag skriva mig ett litet inlägg (och nej ska inte vara lika seg på att uppdatera tills nästa gång). De senaste dagarna har mest bestått utav plugg. Igår lämnade vi in vår slutliga examensarbete, sjukt skönt! Det som är kvar nu är framläggningen av arbetet i skövde (fyfaaaaan vad nervöst orkar ej), tenta om en vecka samt en as boring uppgift som ska in imorgon. Den ska vara på 5-6 sidor och har skrivit 4 nu, vettefan vad jag ska skriva på den sista sidan haha men måste ta tag i det senare idag iaf orkar inte skriva något mer på det just nu, ska till gymmet strax. Annars tränar jag på som vanligt, har varit nyttig hela veckan vilket har känns jäkligt skönt, måste komma in i mina gamla hälsosamma vanor på veckodagarna igen :-) Har kommit igång och börjat träna med Jessica nu vilket är as kul, vi ska köra utomhus träning hela sommaren, kul att kombinera gymmet med något annat, variera sig lite likzzzzzzom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0