NATTINLÄGG

 
Hej på er! Ligger i sängen och ska strax sova. I fredags var jag ledig vilket var skönt hade ett ärende vid medis på förmiddagen så efter det åkte jag till Högdalen för träning och sim. Dem hade fixat en relaxavdelning där (som ingick i mitt gymkort) så böt om där, var typ inga folk. Var jätte fräscht och fanns tv, kaffe och solstolar man kunde ligga i. Sen var det en stor bubbelpool och någon annan typ av relaxpool och två bastu. Riktigt nice, kändes lyxigt :D körde lite axlar och simmade 1000 meter. Sen var jag på Jam Jam och hälsade på. Idag (eller a igår eftersom att klockan är efter tolv) började jag morgonen med yoga och plugg. Jobbade tolv till halv fem och sen var jag förbi Martin en sväng som hade födelsedagsfirande. Gick hem till Marita och Lasse efter och pluggade en stund och badade ❤️ haha, vem går och badar hos folk? Jaaaag haha men älskar det verkligen! Sen kom dem hem och vi åt middag vilket var mysigt :) sen tog jag bilen till Jessica och hängde där ett tag vilket var lika trevligt som vanligt. Sen hämtade älskling påvägen hem och nu ligger jag här i sängen och han däckad brevid ❤️ Nu ska jag också sova, imorgon väntar jobb, träning och plugg, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0