STRESS

Alltså den här dagen, den började på sämsta sätt, kom försent till jobbet och a stressade hur mycket som helst, inte kul :( sen var det massor att göra hela dagen, vilket iofs är nice, då går tiden fort men a streeeeeessss. Nu är jag stressad igen, måste hinna till gymmet tills kl fem för då börjar mitt pass (men är snart i sumpan så det är nog lugnt). Men ikväll då ska jag INTE stressa, ska äta min risotto som jag har kvar från igår och chilla galet, behöver inte gå och lägga mig tidigt heller (haha blir du glad nu älskling?) för är ledig imorgon. Har dock fått massa tider resten av veckan, jobbar i Vällingby på torsdag på morgonen/dagen sen ska jag jobba på GFK på eftermiddagen/kvällen sen jobbar jag i Solna c på fredag öppning till stängning och sen Vällingby på lördag. Puh.. jobbigt att hålla reda på allt haha. Här är en bild på risotton jag gjorde igår som var galet god:


Men en risotto är ju alltid en risotto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0