TISDAG

Hejhoppgummisnopp! Alltså har inget roligt att skriva, bara en förvarning sådär liksom, så om ni inte har extremt tråkigt eller är under pistolhot så kan ni sluta läsa här. Har jobbat i helgen, igår och idag och jobbar hela veckan, min enda lediga dag är på torsdag. Det sega är att då måste jag plugga hela dagen, riktigt trist men a, nu är det mindre än en månad till julafton iaf *försöker vara positiv*. Igår efter jobbet var jag hos pappa och åt middag och lämnade en present eftersom att han fyllde år. Har börjat springa nu också, har ju fokuserat mest på styrketräning senaste året så tänkte byte spår lite, eller kommer ju fortfarande köra igenom alla muskelgrupper en gång i veckan men vill fokusera mest på konditionen just nu, är taggad på det :D aaaaaja nu är min rast snart slut. Haaaaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0