FULLRULLE

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit lite upp och ner, har känt mig hängig sen torsdags eftermiddag. Men körde på med mina planer hela fredagen ändå, träffade Tessan på hm på morgonen, sen drog jag hem och pluggade lite och sov en stund. Men kunde inte sova hur länge som helst för hade ett jobbmöte i Solna C klockan två. Det gick bra så nu ska jag jobba på Åhlens där också (jobbar i Vällingby annars). Efter det träffade jag Erica, vilket var jäkligt kul, hade inte träffat henne på evigheter. På kvällen sen hade jag och älskling fredagsmys. Han åt hamburgare och jag krustader med getost, rödbeta och honung. Sen gjorde jag egen vitlöksaioli och räkor till det, mums. Var dock helt slut efter dagen så orkade inte ens kolla klart idol, gick och la mig nio haha.  
 
 
I lördags jobbade jag tolv till halv fem, mådde inte jätte bra men hade mitt första pass i Solna C så ville inte banga det likzom. Men det gick bra, kände mig faktiskt lite piggare efter att jag hade jobbat. När jag kom hem gjorde jag en äpplepaj, pluggade och hängde hos Jennifer en stund. Skjutsade även in älskling till stan och fan vad nervös jag var när jag skulle hem, har världens sämsta lokalsinne och trodde påriktigt att jag inte skulle hitta hem haha. Min räddning var gpsen (bästa uppfinningen någonsin), stängde av musiken och hade den på högsta volym haha. När jag kom hem kollade jag BB och sen gick jag och la mig.
 
 
Innan jag glömmer: DUNKIN DONUTS SKA ÖPPPNA I STOCKHOLM!!!!! Ni som inte har ätit där, ni kommer fatta min lycka den dagen ni sätter tänderna i en av deras donuts, dröm i munnen kan jag säga er! Idag har jag varit på en PW, pluggat och om ett tag kommer mamma och Fredrik hit på middag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0