I KNEW I LOVED YOU BEFORE I MET YOU, I THINK I DREAMED YOU INTO LIFE

 
 
 
 

  Idag har jag och älskling varit tillsammans i fyra år, FYRA ÅR!! Jag minns när vi blev tillsammans som att det var går, vi åkte till Öland och hade världens mysigaste helg. Nu sitter jag här, i soffan, i vår lägenhet fyra år senare. Under dessa år har vi bland annat varit i Thailand och Egypten, vi har förlovat oss och flyttat två gånger. Vi har haft medgångar och vi har haft motgångar. Vi har haft otroligt roliga, fina och helt underbara stunder tillsammans. Sen har vi också bråkat och varit arga på varandra, men i slutet av dagen oavsett vad så skulle jag aldrg klara mig utan denna kille. Han är den finaste och bästa som finns, han har hjälp mig så otroligt mycket och gjort mig till en bättre människa och det kommer jag alltid vara tacksam för. Här är lite blandade bilder från oss genom åren, dem ligger i ordning så från 2010 till 2014:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Sanny

Älskar dig

Svar: Älskar dig mer ❤️
Sandra Olsson

2014-10-22 @ 17:10:20
Postat av: mammi

Åhhh vad fint <3 <3 <3

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Sandra Olsson

2014-10-23 @ 13:12:26
Postat av: mammi

Åhhh vad fint <3 <3 <3

2014-10-23 @ 13:12:29
Postat av: marita

Gulliga ni och så fint skrivet och fina bilder.

Svar: Tack Marita ❤️❤️
Sandra Olsson

2014-10-27 @ 18:11:41
Postat av: marita

Gulliga ni och så fint skrivet och fina bilder.

2014-10-27 @ 18:11:45
Postat av: marita

Gulliga ni och så fint skrivet och fina bilder.

2014-10-27 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0