IPHONE 6

Till att börja med, sen jag fick min nya mobil (i torsdags) har jag inte kunnat blogga. Appen fungerar inte?! Sjukt irri. Nu är jag inne på internet vilket iofs funkar också, men appen är bättre att blogga från, smidigare. Har haft en bra helg. I fredags var det standard fredagsmys framför idol. I lördags var jag ute och åt med mamma, Majsan och Susane. Efter mötte jag upp Amanda, Melissa och Niklas och tog några glas. Väldigt trevlig kväll. Älskling var också ute och vi somnade inte förens halv fem typ så var rätt trött i söndags men blev inte bakis iaf. Åt donken, en chokladcroissant och en hallonmunk, bästa! Igår var jag ledig. Var på gymmet två gånger, ena passet körde jag lite mage och PW på bandet. Sen skulle jag gå på piloxing vid fem. Kommer dit och då är det zumba istället?! Samma sak hände sist när jag skulle köra piloxing, fast då vare afrodans, stör mig.  Här är lite bilder från senaste dagarna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag framme vid jobbet, börjar sju idag för vi ska upp med alla julgrejer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0