LEDIG


Är det normalt att inte vilja vara ledig? Haha asså förstå mig rätt, finns inget skönare än att vara ledig såklart MEN man kan liksom inte njuta av det ifall man inte har ett fast jobb. Ja jag vet jag hade ett fast jobb och sa upp mig för ett extra jobb så får väl skylla mig själv? Men kommer iaf ta alla pass jag får nu så hoppas på att det kommer bli en del jobb ändå! Men det var faktiskt bra att jag böt jobb av en annan orsak också. Imorse var jag hos sjukgymnasten och hon sa att min rygg troligtvis inte hade kunnat bli bra om jag skulle sitta i kassan och dra varor hela dagarna. Så hon tyckte det var bra att jag hade bytt. Var jäkligt skönt att gå dit, hon knäckte min rygg lite och gav mig massage. Ibland var det skönt och ibland gjorde det bara svinont haha men kändes jäkligt bra efter. Tydligen hade jag någon låsning där bak vid ryggen också så a känns bättre nu efter massagen. Fick några stretch övningar som jag ska göra nu också. Var på gymmet efter och nu är jag hemma, ska fixa lite här bla rensa min garderob. Sen ska jag plugga och träffa Jessica en sväng ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0