MÅNDAG

Godkväll (haha min mobil ville autokorrekta till fiskbullar?!) ligger i soffan och är galet trött, ska snart gå in och sova men tänkte skriva ett litet inlägg först. Började dagen med ett gympass, bröst och kondition. Efter det handlade jag inför veckan och gjorde köttfärssås till mina och älsklings matlådor. Allt blev jäkligt stressigt så fick slänga i mig frukosten och turboduscha för att hinna till jobbet :( Hatar verkligen att stressa får ont i magen av det, inte nice. Jobbade i Solna centrum idag 13.30-20.10, det gick bra och måste säga att det är jäkligt skönt att ha nära till jobbet. Älskling kom och hämtade mig när jag slutade och så åkte vi hem, åt middag och kollade 112 Aina. Nu ska jag gå och borsta tänderna, godnatt ❤️

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad du är duktig och ligger på och söker jobb. Kul att du fått in foten i Solna Centrum oxå. Få ta Sumpan med så äger du jobben norr om stan på Åhlens.Ska se att till slut så har du funnit de dö sökt med din utbildning. Heja Heja.......

2014-10-30 @ 18:58:36
Postat av: Marita

Vad du är duktig och ligger på och söker jobb. Kul att du fått in foten i Solna Centrum oxå.Nu bara Sumpan kvar så äger du jobb chanserna Norr om stan på Åhlens. Du ska se att snart har du funnit de du vill jobba med efter din Butikschefs utbildning.Heja Heja Sandra...

Svar: Precis :D haha. Tack Marita, jag hoppas det ❤️ hoppas allt är bra med er också!
Sandra Olsson

2014-10-30 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0