MARIS

Låg och kollade igenom lite mappar på dropbox igår och hittade dessa från sommaren 2011:





Haha gillar deras miner också medans jag står där helt chill haha. Den här bilden är kanske ännu bättre eller jag står väl lite snett:


Vilket fall, den midsommaren var jätte mysig kommer jag ihåg. Och vafan var ju rätt vig!? Tror inte jag kan ta upp benet sådär högt nu, måste börja stretcha massa på gymmet höhö. Idag är det freeeeeedag. Är ledig men ska tvätta och fixa lite här hemma och eventuellt träffa Frida en sväng. Imorgon var planen att åka och slänga massa skit vi har i förrådet och att åka förbi mamma för att älskling skulle fixa med någon lampa där. Men får se om han orkar, vi var på akuten igår för han skar upp sin handled/arm på jobbet så han fick sy och grejer stackarn så han hade jätte ont nu imorse :( Nu ska jag plugga en stund. Ha en bra dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0