TGIF

Heeeeey! Asså denna vecka.. Sa ju att jag hade fått flera jobberbjudanden och valde att gå på en av intervjuverna då det är något jag velat göra länge. Jobbet jag hade fått innan där jag nu jobbat i 2 veckor var heltid men i en butik som inte var jätte rolig (livsmedel). Dock låg den i hallonbergen centrum så det är ju väldigt nära. Det här andra är i en butik som jag verkligen vill jobba i men det är bara extra.. Var ett sjukt svårt val, ska man gå på trygghet eller på det man verkligen vill göra? Jag valde iaf det sistnämnda så har sagt upp mig från där jag jobbar nu, alltså heltidsjobbet, ska dock vara där nästa vecka och hjälpa till när dem öppnar butiken. Gick på min magkänsla och hoppas verkligen att det här i framtiden kan leda till något mer än ett extra jobb.

Imorse var jag hos läkaren, har haft ont i ryggen länge nu och efter att ha suttit mycket i kassa har det verkligen blivit värre. Är glad att jag tog tag i detta nu iaf för har en muskelinflammation runt hela höger skulderblad. Hon sa: "jag förstår att du har ont!!" HA känns som att ingen tagit mitt ryggont på allvar, standard kommentaren är typ: "ont i ryggen har väl alla" men nu har jag iaf fått en remiss och ska gå till sjukgymnast och så får dem utreda om jag behöver kiropraktor/naprapat/akepunktur osv. Så de känns bra. 

Men nu har jag mött upp Jessica, så måste avsluta. Vi ska handla och grejer för ikväll, vi ska fetta oss framför idol och PLL höhö. Hon hälsar btw till alla fetton där ute (speciellt Karl Mohammeds släktingar) att köpa gymkort! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0