TRÄNING

Sitter i soffan och kollar bb. Är sjukt jäkla trött i kroppen, har träningsvärk överallt känns det som. Har kört massa pass denna vecka: zumba, tabata cardio, tabata strength och spinning. Får se om jag hinner nått mer pass i helgen, imorgon blir det vilodag iaf. Kanske går någon promenad eller nått men ingen styrka. Annars idag har jag pluggat, inlämningsuppgift fyra, orkar inte hur svår den är. Men nu ska jag gå och lägga mig, ska möta Tessan vid kvart över åtta i morgon. Vi ska på någon "VIP frukost" på hm i signalfabriken höhö. Godnatt ❤️

Kommentarer
Postat av: Tessan

Var lika roligt som alltid att träffa dig <3

Svar: Detsamma babe ❤️
Sandra Olsson

2014-10-24 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0