112 AINA

 
Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg. Jag har varit ledig i lördags och då blev det en riktig chill dag. Tog en morgon PW, var förbi Jessica en sväng, tränade och sen var jag och älskling och åt en sjukt god buffé på sundbyberg inn. Dem hade thai, sushi och mongolisk (haha tror det hette så orkar inte googla), den var iaf sjuk fräch måste jag säga och jätte god!! Visste inte ens att de hade buffé där men dit lär vi iaf gå fler gånger :-) Igår var jag ute hela dagen i åkersberga och var statist i 112 Aina. Var med i två scener, en av dem tror jag inte att jag kommer synas så mycket med den första scenen kommer man nog se mig tydligt höhö, men dem är ju bara halvvägs med inspelningen så lär ju dröja ett bra tag innan det sänds. Idag har jag kört ett rygg och bicepass i min nya snygga tröja jag fick av älskling i present. Den är från better bodys, dem har verkligen dem snyggaste träningskläderna ❤️❤️ Nu är jag påväg till jobbet, jobbar till stängning som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad kul att va statist, vilken sida gör du det igenom?

Svar: Statist.se :-)
Sandra Olsson

2014-09-03 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0