BIG BROTHER

Ligger i soffan helt slut efter en lång arbetsdag, började vid elva och slutade kvart över åtta. Kollar på bb, tycker inte det har varit så jätte bra i år hittills?! Hade flera avsnitt att se egentligen men kollar bara live programmet ist för då sammanfattar dem ju ändå det roligaste som hänt. Imorgon jobbar jag nio till sex. Och ja, har ett nytt jobb, började förra veckan i onsdags. Dock vill jag inte säga för mycket för inget är helt klart än, har inte skrivit på kontrakt eller så men om allt går bra och jag gör det så ska jag berätta om det :-) men man vet ju aldrig, inget känns helt säkert än! Nä nu ska jag fortsätta kolla bb sen ska jag gå och lägga mig, är galet trött. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0