FREDAG

Fredag igen då, varför går tiden så snabbt? Den här veckan har jag bara jobbat och fixat med massa grejer för skolan. Hade ont i halsen två dagar också, dock känns det bättre nu, var hemma och vilade så antar att det aldrig hann "bryta ut". Sitter på tunnelbanan påväg till Hammarby sjöstad, ska träna och sen hem till Frida och luncha. Efter det ska jag till jobbet, börjar vid två.

 

Annars händer det inte ett skit. Det här året började så himla bra men nu är allt bara helt sämst. Försöker alltid vara positiv och tänka att det vänder, att det finns en mening med varför saker är som dem är osv. Men orkar inte tänka så längre, ger upp snart, allt är bara skit.

 

Något som jag iaf ser fram emot är att åka till Marholmen på torsdag. Vi brukar vara där varje sommar men inte denna så blev en vecka nu på hösten istället. Dock ska jag inte stanna hela veckan utan bara från torsdag- söndag men det ska bli så himla mysigt. Älskar att vara där! Nu måste jag spara mitt batteri så jag kan pumpa lite musiq på gymmet, ska köra ben. Ha en fin fredag ❤️


Kommentarer
Postat av: mammi

Imorgon åker vi till Marholmen å myser gumman <3 Vi älskar dig såååå <3

Svar: ja det ska bli så trevligt :-) <3
Sandra Olsson

2014-09-10 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0